Partner portalu
Coffeedesk uruchomił drugi showroom w centrum Warszawy Coffeedesk uruchomił drugi showroom w centrum Warszawy/ fot. materiały prasowe

Coffeedesk uruchomił drugi showroom w centrum Warszawy

All Good SA, spółka-matka Coffeedesk, uruchomiła drugi showroom w centrum Warszawy, przy ul. Próżnej 7. - Realizujemy cele, do których zobowiązaliśmy się wobec naszych inwestorów. Jednocześnie jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do nowych, zmiennych warunków - mówi Łukasz Wichłacz, CEO i współwłaściciel Coffeedesk.

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 04 listopada 2020 12:45

Ostatnie miesiące udowodniły, że strategia prowadzenia biznesu wielokanałowo obrana przez zarząd All Good SA wiele lat temu przynosi bardzo dobre rezultaty. W trudnych dla branży gastronomicznej czasach, Coffeedesk notuje wzrosty sprzedaży oraz otwiera kolejny showroom. To już trzeci lokal marki - pierwszy znajduje się w Kołobrzegu, skąd pochodzi firma, drugi w Warszawie przy ul. Wilczej. Stworzenie kolejnego miejsca było możliwe m.in. dzięki pozyskaniu kapitału w ramach akcji crowdfundingowej - na swoje strategiczne cele firma zebrała dwa miliony złotych.

- Koncept Próżnej nieco różni się od naszych pozostałych przestrzeni - tłumaczy Łukasz Wichłacz. - Zależało nam na stworzeniu miejsca, w którym klienci nie tylko kupią kawę czy akcesoria do jej parzenia, ale będą też mieli możliwość skorzystania z sali szkoleniowej, by pod okiem naszych najlepszych specjalistów rozwijać kawową wiedzę podczas warsztatów i cuppingów. - dodaje. Dwa ekspresy La Marzocco, jeden z niewielu w Polsce Hardtanków, czyli urządzenie do produkcji cold brew w krótkim czasie, laboratorium cuppingowe, specjalistyczne oświetlenie do treningów sensorycznych czy system filtracji wody z regulacją dozowania minerałów, dzięki któremu woda może mieć dowolnie pożądane przez nas parametry - to tylko część z innowacyjnych sprzętów, w które wyposażona jest przestrzeń warsztatowa.

All Good SA w czasie pandemii realizuje założone plany finansowe, również te związane ze swoimi inwestycjami. - Nasze showroomy pomimo czasowego zamknięcia podczas lockdownu wygenerowały przez trzy kwartały 2020 roku o 5 proc. wyższą sprzedaż w stosunku do analogicznego okresu 2019 roku. - mówi Łukasz Wichłacz.

W samym trzecim kwartale 2020 roku showroomy Coffeedesk zanotowały blisko 30 proc. wzrost przychodu w stosunku do trzeciego kwartału 2019 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.