CulinaryOn - w Warszawie powstał "Kulinarny Disneyland"



www.horecatrends.pl / pr - 08 sierpnia 2019 15:00


CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako "Kulinarny Disneyland", gdzie pod uważnym kierownictwem doświadczonego zespołu będzie można przygotowywać wyszukane potrawy z całego świata.

Otwarte w sercu Warszawy studio, w dobrze położonym miejscu na Placu Trzech Krzyży, zapewni łatwy dostęp dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.

- Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi - chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie - wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

CulinaryOn stawia na wysoki poziom profesjonalizmu. Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy wspaniałe potrawy w ciągu trzech godzin. A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

CulinaryOn tylko w 2018 roku gościło ponad 100 000 klientów i posiada 19 studiów na całym świecie. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu.