×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Do Polski wchodzi aplikacja pozwalająca kupić od restauracji niesprzedane porcje jedzenia
fot. unsplash.com

Do Polski wchodzi aplikacja pozwalająca kupić od restauracji niesprzedane porcje jedzenia

Autor: Wirtualnemedia.pl Opublikowano: 09 kwietnia 2019 11:47 | Zaktualizowano: 09 kwietnia 2019 12:12

Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu, w niższej cenie.

W Polsce pojawi się jeszcze w tym roku. Na czele zespołu marketingu stanie Magdalena Marzec, do tej pory head of communications and social media w Showmax. Country managerem projektu został Kuba Walasek, który przez ostatnie cztery lata rozwijał markę lodów rzemieślniczych Ice Pops. Wcześniej pracował na stanowisku Brand and Rum Category Manager w Bacardi CEE.

To Go działa w 11 krajach i ma już ponad 8 milionów klientów. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie aplikacja rozpocznie działalność w tym roku. Założycielką Too Good To Go jest Mette Lykke, która stworzyła Endomondo, aplikację dla fanów sportu.

Więcej na www.wirtualnemedia.pl.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz