Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu, w niższej cenie.
W Polsce pojawi się jeszcze w tym roku. Na czele zespołu marketingu stanie Magdalena Marzec, do tej pory head of communications and social media w Showmax. Country managerem projektu został Kuba Walasek, który przez ostatnie cztery lata rozwijał markę lodów rzemieślniczych Ice Pops. Wcześniej pracował na stanowisku Brand and Rum Category Manager w Bacardi CEE.
To Go działa w 11 krajach i ma już ponad 8 milionów klientów. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie aplikacja rozpocznie działalność w tym roku. Założycielką Too Good To Go jest Mette Lykke, która stworzyła Endomondo, aplikację dla fanów sportu.
Więcej na www.wirtualnemedia.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości