Partnerzy portalu
Dobra Kaloria debiutuje na rynku HoReCa
fot. materiały prasowe

Dobra Kaloria debiutuje na rynku HoReCa

Autor: www.horecatrends.pl Data: 10 kwietnia 2019 11:34

Pod koniec marca roślinne burgery i klopsy marki Dobra Kaloria trafiły do sieci Lidl, Netto oraz Auchan zaskakując odbiorców smakiem mięsa bez mięsa. Po pozytywnym odbiorze produktów w handlu nowoczesnym przyszła kolej na restauracje. Jako pierwsza, roślinne nowości od Dobrej Kalorii, zdecydowała się wprowadzić sieć restauracji Olimp. To owoc współpracy kampanii Roślinniejemy, sieci Olimp oraz marki Dobra Kaloria.

11 kwietnia w restauracjach sieci Olimp w całym kraju będzie można spróbować roślinnych klopsów na marchewkowym spaghetti w sosie słodko kwaśnym. - Już w zeszłym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego menu dania w 100% roślinne, pod hasłem Roślinne Poniedziałki w Restauracjach Olimp. Teraz testujemy nowy produkt. Marka Dobra Kaloria cieszy się ogromnym zaufaniem swoich klientów, a nasi Szefowie Kuchni pozytywnie ocenili smak i skład klopsów roślinnych - mówi brand manager Restauracji Olimp Tomasz Kowalski. Klopsy pod Marką Dobra kaloria mają w 100 % roślinny skład oparty w głównej mierze na kiełkach słonecznika, białku pszenicy oraz grochu. Nie zawierają natomiast soi. Jesteśmy przekonani, że ta nowość spotka się z zainteresowaniem i  uznaniem naszych gości – dodaje.

We współpracy z kampanią RoślinnieJemy szefowie kuchni zostali przeszkoleni z kuchni roślinnej oraz zalet diety wegańskiej. W ramach ogólnopolskich warsztatów kucharze dowiedzieli się jak komponować pełnowartościowe dania oparte w pełni o warzywa, kasze, rośliny strączkowe czy orzechy.

Dobra Kaloria, stworzona przez rodzinną firmę z Częstochowy obecna jest na polskim rynku od 13 lat. Marka głównie znana jest batonów, produktów śniadaniowych i przekąsek charakteryzujących się w 100% naturalnym i wartościowym składem. Dotychczas produkty marki były dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Wraz z uruchomieniem produkcji roślinnych zamienników mięsa otwieramy się także na odbiorców z branży HoReCa, bo wiemy że coraz więcej osób, niekoniecznie wegan czy wegetarian, idąc do restauracji poszukuje dań bezmięsnych. - Cieszymy się, że nasza premiera odbywa się w ogólnopolskiej sieci, dzięki czemu klienci w wielu miastach Polski będą mogli spróbować roślinnych klopsów Dobra Kaloria w bardzo ciekawym wydaniu – mówi Karolina Kubara współwłaściciel marki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz