Partnerzy portalu
EEC Online: drugi dzień przed nami! EEC Online

EEC Online: drugi dzień przed nami!

Zapraszamy na drugi dzień EEC Online. Już jutro w programie: start-upy, inwestorzy, rynek, e-commerce, branża spożywcza, wpływ pandemii na działalność i zadania samorządów oraz branże wrażliwie i te odporne.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 18 maja 2020 18:54

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Agenda drugiego dnia EEC Online | 19 maja 2020 r.:

9.00-10.30 Start-upy, inwestorzy, rynek
W jakiej kondycji są obecnie polskie start-upy? Jak ograniczenia i reguły czasu pandemii wpływają na szanse rozwojowe młodych firm? Co zmieni się w finansowaniu start-upów? Zachowawczość czy ofensywa – inwestorzy w czasach koronawirusa. Ich rola jako doradców i mentorów w kryzysowym otoczeniu. (sesja wspólna dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days) 

Rozmowy 5x1
Spotkanie ze start-upami finalistami konkursu Start-up Challenge. Jak młody biznes sobie radzi, jak widzi obecną sytuację? Czy pandemię postrzega jako problem, czy także wyzwanie/szansę? 

• Rafał Grudzień, CEO ProperGate
• Adam Hańderek, CTO, założyciel Handerek Technologies
• Bartłomiej Majchrzak, CMO, członek zarządu LawBiz Technology
• Róża Rutkowska, Co-Founder MakeGrowLab
• Paweł Sieczkiewicz, CEO Telemedi.‌co

Debata:
Inwestor na rynku start-upów. Zasady, programy, otoczenie – jakich korekt się spodziewać? Czy/jak zmieni się ich strategia? Czy start-upy zostaną same? Doświadczony biznes jako mentor – rady dla młodego biznesu na czas pandemii i recesji

• Marcin Hejka, partner zarządzający, współzałożyciel OTB Ventures
• Tomasz Misiak, przedsiębiorca, inwestor, prezes, założyciel Mizyak Investment Fund, założyciel i akcjonariusz Work Service
• Łukasz Otta, Digital Transformation Director Siemens Polska
• Marcin Seniuk, dyrektor Departamentu Rozwoju Startupów, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 

10.45-12.15 E-commerce
Cyfrowa rewolucja w handlu – w miesiąc. Online gwiazdą wzrostów – co z handlem tradycyjnym? E-grocery – zainteresowanie przerosło możliwości. Łańcuchy dostaw: krótsze, bardziej elastyczne, bezpieczniejsze. Logistyka dostaw – wrażliwy partner. E-handel napędza popyt na magazyny. Nowe i starsze narzędzia: płatności online, click&collect, dostawy bezstykowe. E-konsument w kwarantannie kupuje rozważniej. (sesja wspólna dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days) 

Wystąpienie
Wystąpienie dotyczące prognoz, jak obecny kryzys zdrowotny i gospodarczy zmieni branżę online. Czy e-commerce będzie w stanie udźwignąć swoją nową rolę? Jakie zachowania konsumenckie zmienią branżę e-commerce w kolejnych latach?

• Natalia Hatalska, CEO, założycielka infuture.institute

Debata:

• Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska 
• Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP
• Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV EURO AGD
• Damian Zapłata, Chief Commercial Officer, członek zarządu Allegro

Rozmowa 1x1
Co dynamiczny rozwój e-commerce oznacza dla banków? Jak zalecenia dotyczące płatności bezgotówkowych zmienią rynek e- commerce oraz trendy w płatnościach online?

• Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu 

Rozmowa 1x1
Jak nowa sytuacja przebuduje rynek magazynowy i logistyczny? Czy kierunek dostaw z Chin nadal będzie się tak prężnie rozwijał, a może ustąpi miejsca lokalnemu, bliższemu zaopatrzeniu?

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.