Partnerzy portalu
Ekspert: Kulinaria jednymi z popularniejszych treści na Tik Toku Dużym zainteresowaniem na Tik Toku cieszą się obecnie treści związane z kulinariami – powiedziała Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift. / fot. unsplash

Ekspert: Kulinaria jednymi z popularniejszych treści na Tik Toku

Dużym zainteresowaniem na Tik Toku cieszą się obecnie treści związane z kulinariami, a więc m.in. przygotowywanie zdrowych posiłków – powiedziała Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift.

Autor: Jakub Szymanek Data: 27 lipca 2021 10:27

Coraz więcej firm z branży spożywczej i z sektora HoReCa decyduje się na założenie profilu na Tik Toku. Czy to dobry kierunek działania? 

– W Polsce z tego medium korzysta głównie młodzież – ponad 50% z nich to osoby w przedziale wiekowym 9-15 lat. Dlatego pod względem potencjalnych korzyści biznesowych kreowane treści powinny być dopasowane do tej grupy docelowej. Największą popularnością na Tik Toku cieszą się zatem produkty z sektora FMCG, w szczególności artykuły spożywcze. Dużym zainteresowaniem na tym portalu cieszą się obecnie treści związane z kulinariami, a więc m.in. przygotowywanie zdrowych posiłków. Niezwykle istotne jest jednak stworzenie kreatywnej treści, która zwraca uwagę, a tym samym przełoży się na sprzedaż danego produktu użytego w filmiku  – oceniła Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift.

Czy zatem zakładanie kont firm z branży spożywczej na Tik Toku czy Instagramie to chwilowa moda czy raczej długotrwały trend?

– Marketing influencerski czy wykorzystanie mediów społecznościowych w celu zwiększenia sprzedaży jest popularne już od kilku lat. Teraz to zjawisko staje się coraz silniejsze, a przewidywania analityków, a także nasze obserwacje rynku potwierdzają, że tego typu działania będą coraz częściej wykorzystywane przez firmy. Prezentowany tam content nawiązuje do zainteresowań czy hobby odbiorców. Gotowanie, a więc konieczność wykorzystania danych produktów spożywczych, zdecydowanie jest jednym z nich. W dzisiejszych czasach, aby zainteresować odbiorcę, należy wyróżnić się, być odmiennym od konkurencji. A Tik Tok czy Instagram to idealne miejsce do tworzenia kreatywnych treści, także marketingowych. Warto zaznaczyć, że Tik Tok testuje opcję publikowania filmików trwających nawet 3 minuty (obecnie maksymalna długość to 60 sekund). To jeszcze bardziej zwiększy możliwości firm w kontekście tworzenia contentu – dodała dyrektor zarządzająca BrandLift.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.