×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Ekspert: Pić prosecco to jakby naśladować Włochów, którzy są mistrzami dolce vita
- To, co najważniejsze w kategorii win musujących, dzieje się w kategorii prosecco - podkreśla ekspert. Fot. Materiały prasowe

Ekspert: Pić prosecco to jakby naśladować Włochów, którzy są mistrzami dolce vita

Autor: Oprac. KG Data: 28 grudnia 2022 13:05

- Najnowsze badania rynku pokazują, że to, co najważniejsze w kategorii win musujących, dzieje się w kategorii prosecco - wskazuje Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w Henkell Freixenet Polska.

Według eksperta, to właśnie segment prosecco najmocniej napędza i tak już rozpędzony rynek.

- Wyniki sprzedażowe w ostatnich latach pokazały, że Mionetto Prosecco to bardzo popularny wybór zarówno na sylwestrową noc, jak i na zabawy w czasie karnawału. Jestem przekonany, że nie inaczej będzie i w tym roku - uważa Tomasz Potrzebowski. 

Prosecco doskonale smakuje solo, ale równie dobrze sprawdza się jako  baza do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu. Jest orzeźwiające, pasuje niemal do każdego dania.

- Pić prosecco to jakby naśladować Włochów, którzy są mistrzami dolce vita. Prosecco jest zatem esencją włoskiego luzu i umiłowania życia - uważa ekspert rynku wina.

Zakupom i degustowaniu win musujących sprzyja okres świąteczno-sylwestrowy, dlatego Henkell Freixenet Polska przygotował w grudniu akcję skierowaną zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 1 butelkę lub 1 kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać zadanie konkursowe - informuje firma. To pierwsza tego typu akcja w historii marki Mionetto. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz