Partnerzy portalu
Foods Brothers zaczynali od HoReCa, teraz stawiają też na retail Andrzej Kołosowski od 2018 r. ze wspólnikiem dystrybuuje w Polsce m.in. słynne burgery Beyond Meat. Fot. PTWP

Foods Brothers zaczynali od HoReCa, teraz stawiają też na retail

Autor: Anna Wrona Data: 20 maja 2022 11:55

Zaczynaliśmy od HoReCa, zamienników mięsa dla restauracji i cateringów, a ostatnie dwa lata mocniej wchodzimy do retailu - mówi Andrzej Kołosowski, Managing Director Foods Brothers.

Założyciele firmy Foods Brothers - Andrzej Kołosowski i Stan McGowan - w 2019 roku zaczęli importować i sprzedawać alternatywy mięsa światowych marek, takich jak Beyond Meat i Linda McCartney’s. W pierwszej kolejności postawili na współprace z rynkiem HoReCa. Obecnie dystrybutor trochę zmienia swoją strategię i rozszerza obecność w retailu.

- Cały czas trwają rozmowy. W Polsce jeszcze nie jest popularny produkt mrożony. Cały czas konkurujemy z produktami na półce chłodzonej - przyznaje Andrzej Kołosowski. 

Beyond Meat w Polsce

Jak przyznaje Managing Director Food Brothers, w Polsce Beyond Meat dla wielu konsumentów nadal jest nowością.

- Staramy się promować ten produkt wszędzie, gdzie tylko się da. Chcemy, by był dostępny dla większej ilości konsumentów w sieciach handlowych - podkreśla.

Na początku problemem była cena. W tym roku udało się trochę zmienić politykę i Foods Brothers otrzymało zgodę na obniżkę cennika Beyond Meat w retailu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz