Zaczynaliśmy od HoReCa, zamienników mięsa dla restauracji i cateringów, a ostatnie dwa lata mocniej wchodzimy do retailu - mówi Andrzej Kołosowski, Managing Director Foods Brothers.
Założyciele firmy Foods Brothers - Andrzej Kołosowski i Stan McGowan - w 2019 roku zaczęli importować i sprzedawać alternatywy mięsa światowych marek, takich jak Beyond Meat i Linda McCartney’s. W pierwszej kolejności postawili na współprace z rynkiem HoReCa. Obecnie dystrybutor trochę zmienia swoją strategię i rozszerza obecność w retailu.
- Cały czas trwają rozmowy. W Polsce jeszcze nie jest popularny produkt mrożony. Cały czas konkurujemy z produktami na półce chłodzonej - przyznaje Andrzej Kołosowski.
Jak przyznaje Managing Director Food Brothers, w Polsce Beyond Meat dla wielu konsumentów nadal jest nowością.
- Staramy się promować ten produkt wszędzie, gdzie tylko się da. Chcemy, by był dostępny dla większej ilości konsumentów w sieciach handlowych - podkreśla.
Na początku problemem była cena. W tym roku udało się trochę zmienić politykę i Foods Brothers otrzymało zgodę na obniżkę cennika Beyond Meat w retailu.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.