Partnerzy portalu
GameOn KFC: KFC chce trafić do fanów gamingu KFC chce trafić do fanów gamingu

GameOn KFC: KFC chce trafić do fanów gamingu

Autor: oprac.AW Data: 12 października 2022 15:00

KFC od lat stawia kolejne kroki w gamingu. Tym razem postawiono na jedną z najpopularniejszych gier, czyli FIFA.

KFC stawia na esport i gaming

- KFC od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy oraz fanów esportu i gamingu. Nieustannie dostarczamy różnych rozwiązań, które służą rozwojowi możliwości zarówno półprofesjonalnych graczy, casualowych jak i tych zupełnie początkujących. Myślę, że to zadanie co roku nam się udaje wykonywać, a marka KFC jest pozytywnie kojarzona w społeczności gamingowej zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Podejmowane działania są elementem strategii całego brandu, którą konsekwentnie realizujemy od ponad 4 lat. staramy docierać się do różnych grup docelowych, do różnych społeczności tworząc aktywacje w różnych tytułach gier - mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AmRest

KFC FIFA

W tym roku KFC wspólnie z agencją WE!RE Fantasy podało rękę do graczy jednej z najpopularniejszych gier w Polsce i na świecie, czyli FIFA.

Kampania powstała przy współpracy z agencją Golden Coil.

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz