Partnerzy portalu
Grupa Carlsberg dołączyła do inicjatywy na rzecz planety Grupa Carlsberg realizuje strategię zrównoważonego rozwoju Together Towards ZERO/fot. mat. pras.

Grupa Carlsberg dołączyła do inicjatywy na rzecz planety

Autor: horecatrends.pl Data: 13 września 2021 14:41

Grupa Carlsberg dołączyła do inicjatywy Światowej Federacji Reklamodawców pod nazwą „Planet Pledge" - globalnego zobowiązania marketerów do wprowadzania pozytywnych zmian na rzecz planety poprzez inspirowanie konsumentów do działania.

Grupa Carlsberg jako globalny browar, który warzy i oferuje na światowych
rynkach setki marek piw, dołączyła do takich światowych korporacji jak: IKEA,
PepsiCo, Tesco czy Unilever oraz do 18 krajowych stowarzyszeń reklamodawców, podpisując zobowiązanie pod nazwą „Planet Pledge”. Jego celem jest zdefiniowanie jasnej roli marketingu jako pozytywnej siły napędowej do zmian na rzecz środowiska.

Strategia zrównoważonego rozwoju Together Towards ZERO

Jest to kolejny krok Grupy Carlsberg na drodze do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Together Towards ZERO. Wyznaczone w niej cele są
spójne z celami paryskiego porozumienia klimatycznego, zmierzającego do
ograniczenia globalnego ocieplenia do 1,5oC. Od 2015 r. Grupa zmniejszyła
względną emisję CO2 w swoich browarach o 39% i wprowadziła innowacje, takie jak np. Snap Pack, aby zmniejszyć ilość plastikowych odpadów opakowaniowych.

Inicjatywa „Planet Pledge” skupia się na czterech kluczowych obszarach:

- zobowiązania się do bycia liderem globalnej kampanii „Race to Zero”, zarówno wewnątrz swojej organizacji, jak i w całym łańcuchu marketingowym współpracujących agencji,

- dzielenia się przez organizacje marketingowe swoimi umiejętnościami do przewodzenia działaniom na rzecz klimatu poprzez dostarczanie narzędzi i wskazówek dla marketerów i agencji,

- wykorzystywania siły komunikacji marketingowej do kształtowania zachowań konsumenckich zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju,

- edukacji i budowaniu zaufania do działań marketingowych, szczególnie tych dotyczących zrównoważonego rozwoju, aby konsumenci mogli zrozumieć i zaufać przekazom marketingowym, przekładając te informacje na swoje decyzje zakupowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz