Partnerzy portalu
IKEA Food: Nasi klienci coraz częściej wybierają bezmięsne potrawy Tomasz Jachimczak, lider ds. asortymentu i koordynacji dostaw w IKEA Food w Polsce/fot. materiały prasowe

IKEA Food: Nasi klienci coraz częściej wybierają bezmięsne potrawy

- Obserwujemy wzrost sprzedaży roślinnej kategorii już od dłuższego czasu i to nie tylko w stolicy, ale również w pozostałych miastach, gdzie znajdują się sklepy IKEA. Nowe klopsiki roślinne doskonale wpisują się w naszą strategię rozwoju produktów w IKEA Food - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Tomasz Jachimczak, lider ds. asortymentu i koordynacji dostaw w IKEA Food w Polsce.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 28 lipca 2020 09:07

Co, Państwa zdaniem, pandemia koronawirusa zmieniła, jeśli chodzi o nawyki żywieniowe konsumentów?

Wprowadzanie zdrowszych nawyków żywieniowych na pewno nabrało na znaczeniu w okresie pandemii. Widzimy, że Polski konsument jest coraz bardziej świadomy w kwestii wyboru żywności, częściej zwracamy uwagę na pochodzenie i walory odżywcze produktów, po które sięgamy. Okres pandemii jest bardzo trudny dla nas wszystkich, stale dostosowujemy się do nowych regulacji  i ograniczeń.

W IKEA wprowadziliśmy rozwiązania, które przede wszystkim zapewniają bezpieczeństwo odwiedzającym nasze sklepy i restauracje. Obecnie obserwujemy wzrost sprzedaży naszego asortymentu Sklepików Szwedzkich, w którym znajdują się niemal wszystkie produkty
z oferty restauracji w wersji do przygotowania samodzielnie w domu. To pokazuje, jak bardzo nasi klienci przywiązani są do smaku potraw IKEA Food. Ten trend nadal rośnie, co wskazuje, że konsumenci po okresie lock-downu wrócili do dobrze znanych, bezpiecznych miejsc, z którymi są związani nie tylko ze względu na ofertę, ale również na kulturę i wartości, które reprezentują. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.