Instagram wprowadza Karty podarunkowe, którymi można obdarowywać ulubione lokale



horecatrends.pl/informacja prasowa - 05 maja 2020 13:25


Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po naklejce do składania zamówień oraz Przycisku działania wprowadzone przez Facebook, które pozwala wesprzeć ulubione restauracje, kawiarnie i sklepy w czasie pandemii koronawirusa. Karty podarunkowe na Instagramie są już dostępne w Polsce.

Posiadając konto biznesowe, można dodać naklejkę Karty podarunkowej w Stories oraz umieścić dedykowany przycisk na profilu firmy. Każdy, kto zobaczy tę naklejkę lub przycisk na profilu, będzie mógł za ich pośrednictwem kupić Kartę podarunkową danej firmy - wystarczy nacisnąć na naklejkę lub przycisk i dokonać zakupów poprzez stronę partnera. Dla wielu małych biznesów liczy się teraz każda sprzedaż, dlatego Facebook nieustannie pracuje nad nowymi narzędziami, które ułatwiają prowadzenie działalności i pozwalają konsumentom wspierać ulubione firmy na różne sposoby.

Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po naklejce do składania zamówień oraz Przycisku działania, które zostały wprowadzone w połowie kwietnia.