Partner portalu
 Jacob’s Creek stworzyło wirtualnego sommeliera Jakuba, który chętnie dzieli się wiedzą fot. materiały prasowe

Jacob’s Creek stworzyło wirtualnego sommeliera Jakuba, który chętnie dzieli się wiedzą

Wybranie odpowiedniego wina do konkretnego dania jest prawdziwą sztuką. Jacob’s Creek przybliża sztukę foodpairingu i pokazuje, że jest to o wiele prostsze, niż mogłoby się wydawać. Marka przedstawia nowego chatbota –  wirtualnego sommeliera, który chętnie dzieli się swoją wiedzą.

Autor: www.horecatrends.pl/pr Data: 04 marca 2019 13:28

Jakub, czyli chatbot marki Jacob’s Creek, podbija serca użytkowników zainteresowanych sztuką foodpairingu. Jego cel? Doradzać i edukować, ale w sposób atrakcyjny i angażujący.

- Tworząc chatbota dla marki Jacob’s Creek daliśmy użytkownikom możliwość „stworzenia” idealnego dla nich gospodarza – mówi Marcin Wierzbicki, Digital Manager, Wyborowa Pernod Ricard – To właśnie potrzeby użytkowników dokładnie przez nas zmierzone, stanowią podstawę i inspirację dla funkcji, w jakie wyposażyliśmy naszego wirtualnego sommeliera.

Jakub to rozmówca kontaktowy, kulturalny i kompetentny, reagujący natychmiastowo. Jakub pomoże dobrać wino do każdej, nawet najmniej oczywistej potrawy. Wystarczy, że podasz mu jej nazwę lub składniki, z jakich się składa.

Wyborowa Pernod Ricard planuje cyklicznie wdrażać kolejne, innowacyjne funkcje chatbota Jakuba.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, czy Siwucha. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.