Partnerzy portalu
Jak "wpadki" influencerów wpływają na wizerunek marek? Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries alarmuje, że marki, które współpracują z influencerami, muszą liczyć się z tym, że ich "wpadki" mogą wpłynąć na wizerunek firmy./fot. za YouTube

Jak "wpadki" influencerów wpływają na wizerunek marek?

Autor: MB Data: 30 stycznia 2022 15:31

Marki, które współpracują z influencerami, muszą liczyć się z tym, że ich potencjalne "ekscesy" mogą wpłynąć na wizerunek firmy - mówi horecatrends.pl Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

"Ekscesy" influencerów - jak wpływają na marki?

- Współpraca marki z influencerami - to współpraca z żywymi ludźmi i każdy skandal z ich udziałem może odbić się na wizerunku marki. Sprawa młodego Matczaka przypomina mi inną  głośną sprawę z minionego roku. Chodzi o Panią Beatę Kozidrak i jej jazdę "po kilku głębszych" oraz to w jaki sposób odbiło się to na wizerunku Coca Coli, z którą Pani Beata współpracowała. Coca Cola wydała wtedy nawet oświadczenie, w którym stanowczo stwierdziła, że nie akceptuje jakichkolwiek przejawów łamania prawa ani zachowań, które mogą narażać na niebezpieczeństwo innych - zapewnia  Paweł Jaroszyński.

Czy Mcdonald's powinien zrobić podobnie?

- Raczej nie. Posiadanie niewielkich ilości marihuany (zapewne na własny użytek) nie jest moim zdaniem aż tak negatywnie postrzeganym przez ogół społeczeństwa przestępstwem jak jazda pod wpływem i ryzykowanie życia innych osób. Mata nie zrobił zresztą nic, do czego by się już wcześniej nie przyznawał w tekstach swoich piosenek. McDonald's, podejmując współpracę z Matczakiem, z pewnością zdawał sobie sprawę z tego, że do czegoś podobnego może dojść - przyznaje Paweł Jaroszyński.

Zobacz równieżMata - kim jest raper, który współpracował z gigantem fast food?

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz