Partnerzy portalu
Jak wykorzystać social media do promocji lokalu? A jak mądrze reagować na hejt? (wideo) Paweł Konarski, menedżer warszawskiej Hali Koszyki

Jak wykorzystać social media do promocji lokalu? A jak mądrze reagować na hejt? (wideo)

Autor: PM, www.horecatrends.pl Data: 12 grudnia 2018 11:04

Jedzenie stało się szalenie modną sprawą. Zdjęcia potraw trafiają do internetu, głównie do mediów społecznościowych, gdzie na porządku dziennym jest oznaczanie lokali. To wpływa na promocję poszczególnych marek gastronomicznych, ale bywa także sporym zagrożeniem.

- Goście restauracji zanim zjedzą danie, robią piękną fotografię i oznaczają miejsce. Dla miejsca z renomą to jest tylko uwiarygadnianie jakości, którą to miejsce serwuje. To taki "marketing widziany", czyli bardzo pozytywne zjawisko - komentuje Paweł Konarski, menedżer warszawskiej Hali Koszyki.

Jego zdaniem, zagrożeniem, które niesie taka internetowa promocja, to tzw. hejt. - Złośliwe posty mogą narobić wielkich szkód. Takie hejty są bardzo chętnie udostępniane i szybko się rozprzestrzeniają - dodaje.

Jak mądrze reagować na hejt w internecie? - Nieumiejętne działania mogą tylko podsycić hejt i wywołać duży kryzys wizerunkowy. Dlatego takie kryzysy w mediach społecznościowych powinny być łagodzone przez profesjonalne zespoły ds. public relations - mówi Paweł Konarski.

 

Materiał wideo powstał podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018, gdzie Paweł Konarski był prelegentem w sesji poświęconej trendom na rynku gastronomicznym.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz