Partnerzy portalu
Jak wykorzystać social media do promocji lokalu? A jak mądrze reagować na hejt? (wideo) Paweł Konarski, menedżer warszawskiej Hali Koszyki

Jak wykorzystać social media do promocji lokalu? A jak mądrze reagować na hejt? (wideo)

Jedzenie stało się szalenie modną sprawą. Zdjęcia potraw trafiają do internetu, głównie do mediów społecznościowych, gdzie na porządku dziennym jest oznaczanie lokali. To wpływa na promocję poszczególnych marek gastronomicznych, ale bywa także sporym zagrożeniem.

Autor: PM, www.horecatrends.pl Data: 12 grudnia 2018 11:04

- Goście restauracji zanim zjedzą danie, robią piękną fotografię i oznaczają miejsce. Dla miejsca z renomą to jest tylko uwiarygadnianie jakości, którą to miejsce serwuje. To taki "marketing widziany", czyli bardzo pozytywne zjawisko - komentuje Paweł Konarski, menedżer warszawskiej Hali Koszyki.

Jego zdaniem, zagrożeniem, które niesie taka internetowa promocja, to tzw. hejt. - Złośliwe posty mogą narobić wielkich szkód. Takie hejty są bardzo chętnie udostępniane i szybko się rozprzestrzeniają - dodaje.

Jak mądrze reagować na hejt w internecie? - Nieumiejętne działania mogą tylko podsycić hejt i wywołać duży kryzys wizerunkowy. Dlatego takie kryzysy w mediach społecznościowych powinny być łagodzone przez profesjonalne zespoły ds. public relations - mówi Paweł Konarski.

 

Materiał wideo powstał podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018, gdzie Paweł Konarski był prelegentem w sesji poświęconej trendom na rynku gastronomicznym.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.