Partnerzy portalu
Karol Okrasa kolejny raz twarzą Lidla

Karol Okrasa kolejny raz twarzą Lidla

Autor: portalspozywczy.pl Data: 07 czerwca 2021 15:08

Od 7 czerwca Lidl startuje z ofertą produktów regionalnych, m.in. nowej marki własnej Regionalne Szlaki. Kampanię promującą wspierać będą spoty telewizyjne z Karolem Okrasą.

Spoty telewizyjne z Karolem Okrasą

Po raz kolejny Lidl Polska stawia na regionalne produkty. Od 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci będą mogli skorzystać z oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków, słodkich oraz słonych przekąsek, a także piw z lokalnych browarów.

Kampanię promującą wspierać będą spoty telewizyjne z Karolem Okrasą. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz