Mariah Carey znana ze świątecznego przeboju „All I want for Christmas is You” jest kolejnym artystą, który będzie miał swój limitowany zestaw McDonald’s - informuje marketingprzykawie.pl.
Świąteczne „Mariah Menu” będzie dostępne między 13 a 24 grudnia w aplikacji mobilnej. Minimalna cena za zestaw wynosi 1 dol.
McDonald’s chce w ten sposób kontynuować udane kampanie oparte na menu celebrytów. Współpracował już z raperami BTS, Saweetie, Travisem Scottem i J Balvinem.
Jak informuje marketingprzykawie.pl współprace te przełożyły się na wyniki sprzedażowe. W ciągu trzech miesięcy trzeciego kwartału globalna sprzedaż w lokalach otwartych minimum rok wzrosła o prawie 13% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Pomysł sprawdzony w USA przeniesiono do Polski. Marka nawiązała współpracę z raperem Michałem Matczakiem znanym jako Mata. Zestaw „33Mata” tworzą potrójny cheeseburger, średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.