Partnerzy portalu
Konferencja Made For Restaurant już 21 czerwca w Sopocie Konferencja Made For Restaurant odbędzie się 21 czerwca w Sopocie

Konferencja Made For Restaurant już 21 czerwca w Sopocie

Autor: oprac. AW Data: 13 czerwca 2022 13:59

21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot odbędzie się turkusowa edycja konferencji Made For Restaurant.

Made For Restaurant: Turkusowa edycja

Jak zapowiadają organizatorzy Made For Restaurant, to będzie turkusowa konferencja, tak jak turkusowe morze tuż obok, turkusowy zespół Radisson Blu Hotel Sopot oraz turkusowy kolor grafiki, który symbolizuje: wiedzę, kreatywność, integralność ze środowiskiem, uzdrowienie biznesu i moc kompetencji.

Formuła hybrydowa  

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speed datingu.

Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na  stałe w naszą formułę

Agnieszka Małkiewicz, Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji Made For Restaurant

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent miasta Sopot, które jest Partnerem Strategicznym konferencji.

Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii

Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent miasta Sopot 

W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości.

W czasie lunchu zaprosimy Gości w kulinarną podróż, w której dominować będą śródziemnomorskie i południowo amerykańskie dania przygotowane według klasycznych technik. Nie zabraknie również naszych wypiekanych na miejscu chlebów na zakwasie, które przygotowywane są zgodnie z tradycyjnymi recepturami i w duchu prostej, nieskomplikowanej kuchni, w której nic się nie marnuje. Nasz Gość – Tomasz Tracz, z krakowskiego Handelka i ReBread rozwinie ten wątek i zaprezentuje swoje danie, wpisujące się w nurt zero waste. Poczęstunek wieczorny natomiast będzie nawiązywać do natury i żywiołów takich, jak woda, ziemia. Zaznaczone będą akcenty z naszych własnych, hotelowych ogrodów. W tej części użyjemy bardziej skomplikowanych technik kulinarnych. Zapraszamy przyjaciół z branży na naszą kuchnię Nowej Generacji – zapowiadają. 

TEMATY – edycja międzynarodowa

Program został tak zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu. - Nikomu nie odmawiamy pomocy - zapewnia Agnieszka Małkiewicz. Poniżej planowane tematy wystąpień i goście konferencji.

·     Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? - o tym podczas speed datingu opowie TOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii NEW GENERATION. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food & wine, Sopot), Ofka Piechniczek i Kamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i Sungmin Han (Min’s Onigiri, Min’s Table oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (Molam Thai Canteen & Bar i  LUKTUNG - wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław), Monika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław) oraz Davit Turkestanishvili (Restauracja Rusiko, Warszawa). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl 

·     Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.

·     Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) będzie można posłuchać opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhadzką restauracją Amass - Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub & Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii SUSTAINABILITY wśród młodych szefów kuchni. Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food) i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, ReBread i Socjomania).  

·     Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni: to odcinek dwóch rozmów z praktykami - restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? - Aby przetrwać ten kolejny ciężki rok, pamiętajmy o zasadzie 3xO, czyli Odpowiedzialność, Optymalizacja i Organizacja - tak zapowiada tę strategiczną dyskusję Marcin Wajda z firmy Winterhalter (Partner Strategiczny), który poprowadzi ją przy wsparciu i wyostrzonym wyczuciu biznesowym Macieja Wrońskiego z firmy Rational (również Partner Strategiczny wydarzenia).

- Najważniejszym jest, aby każdy podmiot segmentu HORECA bezwzględnie i na bieżąco analizował sytuację oraz sygnały z rynku – zaznacza Dyrektor Zarządzający Rational.

 ·     Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional - marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz - Business Development Director w LTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji), który zauważa  - Najmłodsze pokolenie przedsiębiorców oraz gości restauracji stara się zredefiniować zasady w branży gastro i całkiem dobrze im się to udaje.

 ·     Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać? - wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, m.in. Elixir by Dom Wódki i Czerwony Wieprz w Warszawie)? 

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Takich niespodzianek jeszcze nie było! Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić. Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów  od najlepszych na polskim rynku agencji social mediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 Zwycięzca stypendium biznesowego MADE FOR RESTAURANT dla Restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi oraz wartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka. Kolejne niespodzianki w toku…

Sponsorzy nagród: FOR Solutions - organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Food i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions. 

Od godziny 19:00 uczestnicy MADE FOR Restaurant ruszą w świat przyjemności kulinarnych z kuchni Radisson Blu Hotel Sopot, wspaniałych niemieckich win od Niemieckiego Instytutu Wina, drinków opracowanych przez barmanów marki Chopin Vodka i wielu innych degustacji Premium.

Made For Restaurant: networking

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub  on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne. Media, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, muszą uzyskać akredytację od organizatora. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: kkawka@forsolutions.pl lub aborysiak@forsolutions.pl. 

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, do 21 lipca 2022 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz