Belgijskie piwo Duvel, po raz pierwszy w swojej historii, udziela rabatów cenowych. Konkurencja na rynku piwa okazała się zbyt duża, aby utrzymać politykę braku rabatów.
Belgijskie piwo po latach świetnej sprzedaży z powodu inflacji dostępne jest w promocji. klienci którzy kupią dwa opakowania lub skrzynki piwa Duvel dostaną 20 proc. rabatu. Może nie brzmi to spektakularnie, ale po raz pierwszy w swojej historii marka piwa, która była raczej droga, lubiana przez Belgów i popularna.
Obecnie po raz pierwszy odkąd istnieje marka piwa angażuje się w promocyjną akcję marketingową.
„Sektor napojów bardzo się zmienił w ostatnich latach. Pojawia się wielu konkurentów, a ceny rosną. Dlatego chcemy, aby kupowanie Duvel było atrakcyjne dla naszych wiernych klientów, ale chcemy też obniżyć próg cenowy dla nowych klientów” – napisał piwowar Duvel Moortgat w wewnętrznej notatce, którą opublikowała belgijska gazeta De Tijd.
Konkurencja na rynku mocnego jasnego piwa jest zacięta, a (względnie) nowicjusze, tacy jak Victoria, Grimbergen i Cornet, kuszą dużymi rabatami. To najbardziej liczy się w obliczu rosnącej inflacji dla dzisiejszych konsumentów.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.