Team AF4 - grupa małych i perspektywicznych streamerów, wchodzi na rynek z gamingowymi lodami. Czy lody Ekipy będą miały konkurencję?
Teraz na rynek wchodzi kolejna marka lodów teamu AF4.
Team AF4 to projekt zrzeszający grupę małych i perspektywicznych streamerów.
- Realizujemy materiały rozrywkowe i edukacyjne dla społeczności gamingowej. Ekipa AF4 stawia na sprawdzone pomysły z branży esportowej, dodając do niej nutkę lifestyle i nowych pomysłów. Lody AF4 to innowacyjne podejście do przyciągnięcia konsumentów i fanów gier komputerowych czy oprogramowania. Do współpracy przy tworzeniu lodów zaprosiliśmy przyszłe gwiazdy streamowania oraz marketplace gier - Kinguin - informują przedstawiciele marki.
W projekt uwierzyły takie marki i brandy: DrPepper, Komputery Optimus, Blik i Kinguin.
Przy zakupie lodów AF4 na maniaków gier czeka kod QR (na spodzie opakowania lodów), który daje, po zarejerestrowaniu nowego konta na Kinguin, 25% zniżki na gry, oprogramowanie czy doładowanie do 50 euro. Na zakupach można zaoszczędzić ponad 50zł.
Za dystrybucje lodów AF4 w Polsce będzie odpowiadała firma Iglotex. Ich producentem jest firma Lodis.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.