Partner portalu
Łukasz Smoliński: Sporo cukierni boutique'owych ma obecnie olbrzymi problem Łukasz Smoliński, prezes Deseo

Łukasz Smoliński: Sporo cukierni boutique'owych ma obecnie olbrzymi problem

Biznes cukierniczy różni się w zależności od lokalizacji. Cukiernie w centrach handlowych odnotowały spadki. My szczęśliwie mamy lokalizacje uliczne. Udało nam się uruchomić potencjał ogólnopolski - mówił Łukasz Smoliński, prezes Deseo, podczas panelu Towary pożądania podczas koronakryzysu, który odbył się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Autor: horecatrends.pl Data: 10 listopada 2020 09:05

Jak przyznał Łukasz Smoliński, mimo że Deseo dobrze radzi sobie podczas koronakryzysu, na rynku cukierniczym są jednak także bankructwa. Sporo cukierni boutique'owych ma obecnie olbrzymi problem.

- Biznes cukierniczy różni się w zależności od lokalizacji. Cukiernie w centrach handlowych odnotowały spadki. My szczęśliwie mamy lokalizacje uliczne. Udało nam się uruchomić potencjał ogólnopolski - stwierdził.

Firma w czasie pandemii  uruchomiła akcję ciastkowóz - dostarczała swoje ciastka do większości dużych miast.

Prezes Deseo opowiedział o ciekawej współpracy marki z branżą fitness. Firma zauważyła, że wśród jej fanów jest bardzo dużo trenerów personalnych, osób zajmujących się zdrowym stylem życia i przedstawicieli środowiska fitness. Na ich prośbę Deseo dokonało obliczeń kaloryczności składu produktów.

- Osoba, która jest w cyklu treningowym i w danym dniu brakuje jej np. 300 kcal, może sobie pozwolić na taką przyjemność - tłumaczył. 

Ciastka z wyliczoną kalorycznością to odpowiedź na potrzebę rynku, motywowaną przez chęć zaspokojenia tego typu potrzeb przez osoby, dla których istotny jest zdrowy styl życia, dieta i wysiłek fizyczny.

Prelegent przyznał, że Deseo ma bardzo silne social media, co ułatwiło sprzedaż w czasie pandemii.

- Zawsze o to dbaliśmy. Jako właściciel Deseo jestem też współzałożycielem dużego bloga podróżnico-kulinarnego. Mamy swoje medium, którym mogliśmy wspierać nasz biznes - mówił podczas debaty Towary pożądania podczas koronakryzysu.

- Nasz sukces komunikacyjny opiera się na pełnym zrozumieniu istoty social mediów. To narzędzie, które działa w dwie strony. Nie jest to wyłącznie forma oświadczeń marek i komunikatów marketingowych. Jest to forma interakcji. Od samego początku odpowiadamy, wchodzimy w dłuższe rozmowy, staramy się odpowiadać na wiadomości jak najszybciej. Żartujemy sobie z naszymi fanami. Odpowiadamy też na sytuacje kryzysowe, kiedy np. ktoś zapomniał zamówić tortu dla swojego dziecka. Często ratujemy tego typu sytuacje - wymieniał Łukasz Smoliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.