Maczfit Foods - należący do Żabka Polska - nawiązał współpracę z agencją mediową Spark Foundry (Publicis Groupe). Będzie ona odpowiadała za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.
Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu, który był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.
Żabka, Maczfit, Dietly.pl w jednej grupie. Co to oznacza dla rynku?
Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji.
UOKiK: Żabka może przejąć Maczfit
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.