W rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych Magda Gessler, restauratorka, prowadząca ‘’Kuchenne Rewolucje’’ i jurorka MasterChef Polska znalazła się na 11. miejscu.
Magazyn Forbes Woman opublikował ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych roku 2022. Aby wyłonić liderki rankingu, które miały największą moc w ostatnich dwunastu miesiącach poddano analizie ponad 3,2 mln publikacji.
Na szczycie listy figuruje Iga Świątek z rekordową wartością medialną 713 mln zł.
W pierwszej dziesiątce najcenniejszych kobiecych marek znalazły się też: Małgorzata Rozenek-Majdan (wartość medialna 207 mln zł), Anna Lewandowska (206,8 mln zł), Maryla Rodowicz (180, 1 mln zł), Margaret - Małgorzata Jamroży (154,9 mln zł), Martyna Wojciechowska (147,1 mln zł), Edyta Górniak (132,8 mln zł), Barbara Kurdej-Szatan (132,2 mln zł), Olga Tokarczuk (103,3 mln zł) oraz Anita Włodarczyk (129,2 mln zł).
Magda Gessler zajęła 11. miejsce w rankingu najcenniejszych marek kobiecych w 2022 roku. Ekwiwalent reklamowy publikacji o Magdzie Gessler to według rankingu 122 623 877 zł.
Czytaj też Będzie film fabularny o Magdzie Gessler. Kanwą scenariusza książka restauratorki
Komentując wyróżnienie w rankingu Magda Gessler napisała w swoich social mediach: ''Doceniam to, że wy po raz kolejny doceniliście moja autentyczność, szalone pomysły i brak zgody na nudę!:))))) Wiem że droga pod prąd nie zawsze przynosi owoce ale dla mnie odwaga bycia sobą to najcenniejsza wartość:)''.
W rankingu znalazła się również córka Magdy Gessler, Lara. Influencerka i restauratorka zajęła 89. miejsce w rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych, a jej marka osobista jest warta 33,3 mln zł.
Czytaj też Lara Gessler: Nie rekomenduję rzeczy, których nie uważam za dobre
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.