Kim jest Kiszman? Po co „wiosłuje się” śledzie? Skąd biorą się dziury w żółtym serze? I dlaczego transport jest potrzebny? Firma Fresh Logistics wyruszyła w podróż szlakiem swoich partnerów biznesowych wraz z Marcinem Kucem – kucharzem i influencerem kulinarnym, znanym jako Jaja w Kuchni.
Tegoroczna odsłona to czwarta edycja kampanii #FreshExpress, która bazuje na tzw. influencer marketingu czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promocji marki. Tym razem Marcin Kuc podróżując po Polsce odwiedza zakłady produkcyjne klientów Fresh Logistics, w których powstają polskie specjały takie jak sery, śledzie czy produkty kiszone.
Każda wizyta podzielona została na dwa etapy. W pierwszej części influencer zwiedzał fabrykę, aby przekonać się jak powstaje polski superfoods. Następnie z gotowym produktem udawał się na łono natury, aby przygotować niebanalne danie według autorskiego przepisu. Marcin Kuc zwraca również uwagę na kluczową rolę świeżej logistyki, bez której zdrowe specjały nie trafiałyby z farmy na widelec.
- Celem kampanii #FreshExpress jest ]propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji oraz szerzenie wiedzy na temat zdrowego odżywiania, a także uświadomienie konsumentów jak ważną rolę odgrywa logistyka. W tegorocznej akcji skupiliśmy się na tym co świeże, zdrowe i polskie, zabierając widzów za zamknięte drzwi fabryki serów, śledzi i kiszonek – komentuje Ewa Chwiłkowska, Menedżer ds. marki Fresh Logistics.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.