– Nie ma jednej ogólnej recepty dla wszystkich marek gastronomicznych. Każdy lokal to inny koncept, z innymi potrzebami, założeniami i kosztami. Natomiast to, od czego powinniśmy zacząć, to zbadanie kondycji finansowej swojej marki – powiedział w rozmowie z horecatrends.pl Daniel Chomicz, CEO No Sugar Agency i Head Of Strategy w stołecznych lokalach Sen i Brooklyn. Z Danielem porozmawialiśmy o kluczowych działaniach marketingowych w gastronomii, na co zwrócić uwagę w budowaniu strategii lokalu w sieci oraz jak sobie z tym poradzić w dobie pandemii.
Z marketingowego punktu warto zrobić podstawowe badanie, zaczynając od analizy SWOT, dzięki której poznamy nasze mocne i słabe strony. Czyli to, co należy poprawić i wzmocnić, oraz to za co lubią nas nasi odbiorcy, czym możemy się chwalić i pokazać, że jesteśmy w tym dobrzy, co też może okazać się głównym filarem naszej przyszłej działalności, opierając na tym naszą komunikację i działania sprzedażowe.
Dziękuję za rozmowę.
Daniel Chomicz, CEO No Sugar Agency. Od 10 lat związany z branżą kreatywną i PR, od przeszło 7 lat związany z branżą HoReCa. Współpracował z takimi markami jak: Mastercard, MINI Polska, PGE Stadion Narodowy, Audi, Mercedes Daimler, Netia, Lotnisko Chopina, Kinoteka i wiele innych. W branży HoReCa zyskał uznanie, prowadząc marketing i PR marek: Sen, Brooklyn, Wolność, Sen Events, Aioli, Banjaluka, Momu, San Lorenzo, InFormal Kitchen i inne.
No Sugar – agencja marketingu i PR specjalizująca się w kompleksowym działaniu. Dzięki doświadczeniu z zakresu marketingu 360 i PR klienci otrzymują pełen pakiet działań tj. realizację skutecznych działań marketingowych, innowacyjną strategię działań PR oraz wysokiej jakości prezentację prowadzonej marki.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.