Partnerzy portalu
Martini: Podczas Restaurant Week konsumenci sięgną po 100 000 festiwalowych koktajli fot. materiały prasowe

Martini: Podczas Restaurant Week konsumenci sięgną po 100 000 festiwalowych koktajli

Marka Martini wprowadziła nowy produkt do portfolio wermutów – Martini Fiero. Fiero jest pierwszą nowością zaprezentowaną przez Martini od czterdziestu lat i będzie można je spróbować w trakcie festiwalu Restaurant Week.

Autor: JS/horecatrends.pl Data: 08 kwietnia 2019 09:56

Premiera nowego wermutu zbiegła się z rozpoczynającym się festiwalem Restaurant Week, w który jest zaangażowana marka Martini. 

– Podczas tej edycji Restaurant Week, do każdego serwowanego posiłku goście otrzymają koktajl Martini Fiero&Tonic na bazie najnowszego wermutu. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o właśnie aperitivo, czyli o spędzaniu czasu razem przy przekąskach i rozmowach. Jesteśmy przekonani, że orzeźwiająca kompozycja smaków będzie idealnie komponować się z daniami serwowanymi podczas Restaurant Week, zaostrzający apetyt festiwalowiczów – Agata Ranachowska, Brand Manager Martini.

– Podczas najbliższej edycji festiwalu kulinarnego Restaurant Week, w ramach współpracy z marką, konsumenci sięgną po 100.000 festiwalowych koktajli – dodaje.

Czytaj więcej: Casualowy piątek: Polacy coraz chętniej sięgają po koktajle (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.