2021 r. należał m.in. do Maty. Raper przejął Maka i konkretnie podbił sprzedaż sieci McDonald's. Wojtek Walczak, strategy director w agencji Plej wybrał najlepsze kampanie 2021 r.
Pierwszy tydzień kampanii z raperem Mata był dla sieci fast-food trzecim najlepszym tygodniem w historii McDonald's w Polsce, zarówno pod względem liczby transakcji, jak i osiągniętej wartości sprzedaży.
Przypomnijmy, że od 18 października do 21 listopada 2021 w sieci McDonald's dostępny był zestaw znanego rapera - Maty. Znalazły się w nim potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki.
- Kampania Mata przejmuje Maka - to pewniak do nagrody w przyszłej edycji Effie. Wszystko tu zostało przygotowane jak należy, „po amerykańsku” i całościowo przemyślane. Od wyboru twarzy kampanii i metody zajawiania akcji, przez jej rozwinięcie, sam produkt – czyli zestaw Maty, skierowanie akcentów promocyjnych do aplikacji McDonald's, po efektowne zamknięcie wspólną imprezą Maty z fanami - zapewnia Wojtek Walczak, strategy director w agencji Plej wybrał najlepsze kampanie 2021 r.
W październiku Mata przejął nie tylko McDonald’s, ale także YouTube. Wideo reklamujące jego zestaw w popularnej sieci fast foodów zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za ubiegły miesiąc.
Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.