Partnerzy portalu
Mata w McDonald's - jedna z najlepszych kampanii w 2021 r. Eksperci od influencer marketingu podejrzewają, że stawka Maty, jaką mógł otrzymać za współpracę z McDonalds mierzona jest nie w setkach tysięcy a jednak w milionach złotych/fot. YouTube/shutterstock

Mata w McDonald's - jedna z najlepszych kampanii w 2021 r.

2021 r. należał m.in. do Maty. Raper przejął Maka i konkretnie podbił sprzedaż sieci McDonald's. Wojtek Walczak, strategy director w agencji Plej wybrał najlepsze kampanie 2021 r.

Autor: Marta Witkowska Data: 21 grudnia 2021 14:54

Mata przejął Maka

Pierwszy tydzień kampanii z raperem Mata był dla sieci fast-food trzecim najlepszym tygodniem w historii McDonald's w Polscezarówno pod względem liczby transakcji, jak i osiągniętej wartości sprzedaży.

Przypomnijmy, że od 18 października do 21 listopada 2021 w sieci McDonald's dostępny był zestaw znanego rapera - Maty. Znalazły się w nim potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki. 

 

- Kampania Mata przejmuje Maka. - to pewniak do nagrody w przyszłej edycji Effie. Wszystko tu zostało przygotowane jak należy, „po amerykańsku” i całościowo przemyślane. Od wyboru twarzy kampanii i metody zajawiania akcji, przez jej rozwinięcie, sam produkt – czyli zestaw Maty, skierowanie akcentów promocyjnych do aplikacji McDonald's, po efektowne zamknięcie wspólną imprezą Maty z fanami - zapewnia  Wojtek Walczak, strategy director w agencji Plej wybrał najlepsze kampanie 2021 r.

W październiku Mata przejął nie tylko McDonald’s, ale także YouTube. Wideo reklamujące jego zestaw w popularnej sieci fast foodów zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za ubiegły miesiąc.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.