Partnerzy portalu
Mateusz Gessler szuka pomysłów na szkolne drugie śniadanie fot. Facebook

Mateusz Gessler szuka pomysłów na szkolne drugie śniadanie

Z początkiem września rusza kampania centrów handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Pasaż Tesco. Śniadanie na szóstkę”. Jej inauguracją będzie ogłoszony na profilu Facebook @pasaztesco konkurs skierowany do rodzin z dziećmi.

Autor: dlahandlu.pl Data: 02 września 2019 13:47

Twarzą akcji został Mateusz Gessler – kucharz, restaurator, juror polskiej edycji programu TVN MasterChef Junior, ambasador centrów handlowych Pasaż Tesco.

Strategia komunikacji kampanii „Śniadanie na szóstkę!” kładzie nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media. Główną aktywnością jest ogólnopolski konkurs ogłoszony z początkiem września na profilu Facebook Pasaży Tesco - @pasaztesco, skierowany do rodzin z dziećmi.

Zadaniem konkursowym będzie zaprezentowanie w sposób kreatywny pomysłów na szkolne drugie śniadanie. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione nagrodami. Do wygrania będą min. warsztaty kulinarne z Mateuszem Gesslerem, które odbędą się w wybranym Pasażu Tesco.

Zaplanowano także liczne aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco, gdzie regularnie publikowane będą przepisy kulinarne na szkolne drugie śniadania opracowane przez Mateusza Gesslera oraz porady i tutoriale.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.