Netflix włączył fabułę w prawdziwą kampanię reklamową McDonald's. Chodzi o promocję nowego sezonu serialu "Emily w Paryżu". Ważnym wątkiem fabuły jest walka Emily o pracę dla McDonald's przy promowaniu we Francji McBaguette.
Główną bohaterką serialu „Emily w Paryżu” jest tytułowa Emily - ambitna menadżerka z Chicago, która dostaje wymarzone stanowisko w Paryżu. Zaczyna nowe życie pełne pracy, nowych znajomości i romansów. Trzeci sezon serialu zadebiutował na Netfliksie 21 grudnia.
Ważnym wątkiem fabuły jest walka Emily o pracę dla McDonald's przy promowaniu we Francji McBaguette. Marka porozumiała się z Netfliksem i zaplanowała szereg prawdziwych działań promocyjnych dla McBaguette.
Francuski McDonald's stworzył również menu na miarę "Emily w Pryżu" z McBaguette dostępną w pakiecie z gorącą czekoladą i malinowymi makaronikami.