Partner portalu
McDonald's: świąteczna kampania zachęca do znalezienia w sobie dziecka (wideo) Świąteczna McDonald's kampania zachęca do znalezienia w sobie dziecka; fot. shutterstock.com

McDonald's: świąteczna kampania zachęca do znalezienia w sobie dziecka (wideo)

Sieć McDonalds's rusza z bożonarodzeniową kampanią, w której zachęca abyśmy z okazji świąt spróbowali odnaleźć w sobie na nowo dziecko - podały wirtualnemedia.pl.

Autor: Wirtualnemedia.pl Data: 16 listopada 2020 14:13

Animowana reklama, stworzona przez Leo Burnett, opowiada historię chłopca imieniem Tom, który mierzy się z wewnętrzną walką między dzieckiem, którym był, a nastolatkiem, którym chce być. Mama Toma desperacko próbuje wprowadzić go w świąteczny nastrój, wieszając dekoracje i przeglądając bożonarodzeniowy jarmark, ale podczas gdy on wydaje się na to nie reagować, to wewnątrz chciały znów być małym dzieckiem. Szybka wizyta w McDonald's pomaga mu podnieść się na duchu i chłopak powoli zaczyna słuchać swojego młodszego siebie. W miarę upływu dnia Tom pozwala przejąć kontrolę swojemu wewnętrznemu dziecku i pomaga mamie ozdobić choinkę i przytulić się do niej na sofie.

Spot „Inner Child” został wyemitowany w niedzielę (15 listopada) podczas premiery programu ITV I'm A Celebrity, wcześniej pojawił się w social mediach McDonald's.

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.