Partnerzy portalu
Nice To Fit You zaadoptuje leśne pszczoły Ambasadorami nowej akcji Nice To Fit You są Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr; fot. mat. pras.

Nice To Fit You zaadoptuje leśne pszczoły

Autor: materiał prasowy Data: 27 grudnia 2021 14:36

Nice To Fit You w najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen za każdy dzień zamówionej diety roślinnej zobowiązuje się zaadoptować 10 leśnych pszczół.

Polacy coraz częściej sięgają po żywność stricte roślinną i roślinne zamienniki mięsa. Jak wynika z najnowszych badań, już ok. 10% Polek i Polaków między 18. a 65. rokiem życia deklaruje się jako wegetarianie, a według danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia, w ciągu ostatnich trzech lat odnotowano w Polsce aż 480-procentowy wzrost sprzedaży roślinnych zamienników mięsa, przy jednoczesnym spadku jego sprzedaży.  Coraz częściej rezygnujemy ze spożywania mięsa ze względu na chęć prowadzenia zdrowszego stylu życia, ale także m.in. z uwagi na płynące z tego korzyści dla dobra klimatu. 

#NiceToBeeGreen

Nice To Fit You w najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen za każdy dzień zamówionej diety roślinnej zobowiązuje się zaadoptować 10 leśnych pszczół. 

 - Chcieliśmy podarować naszym klientom dodatkową motywację do podejmowania roślinnych postanowień noworocznych. Wyznaczyliśmy więc cel wspólnego zaadoptowania miliona pszczół, poprzez zbudowanie nowych uli i miejskich pasiek - aby pszczoły miodne znalazły korzystne warunki do życia i mogły skutecznie zapylać okoliczne rośliny - mówi Rafał Bartoszewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Nice To Fit You.

Żeby wziąć udział w akcji, należy zamówić na dowolny okres jedną z dwóch diet - 100% Vegan lub Veggy. Nad akcją czuwają specjaliści z Pszczelarium. To osoby z ponad 20-letnim doświadczeniem pszczelarskim i wiedzą niezbędną do bezpiecznego prowadzenia uli.

W finale akcji, który planowany jest na wiosnę 2022 r., zadbają o nowe miejsca do życia dla zaadoptowanych pszczół. Marka Nice To Fit You będzie relacjonować przebieg tego wydarzenia na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

Podobnie jak w poprzedniej kampanii, ambasadorami akcji są polskie gwiazdy filmowe - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe, w których aktorzy zachęcają obecnych i nowych klientów Nice To Fit You do podjęcia wyzwania #NiceToBeeGreen.

W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu. Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz