Ekipa łączy siły z marką Dooti Donuts i wprowadza do sieci Biedronka nowego Donuta. Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była dużym sukcesem sprzedażowym. Choć nie obyło się bez krytyki składu produktu przez dietetyków i część konsumentów.
Członkowie Ekipy wspólnie z marką Dooti Donuts przygotowali dla fanównowego Donuta Ekipy. Od 5 września będzie on dostępny w sklepach Biedronka.
Nowy donut to kompozycja dwóch rożnych owocowych nadzień – truskawkowego i cytrusowego. Charakter nowego produktu podkreśla dekoracja w postaci czarnej polewy z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką. W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy produkt to efekt współpracy grupy YouTuberów z marką Dooti Donuts, należącej do firmy Stokson. Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda, bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Członkowie Ekipy otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. Dzięki współpracy wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek – nowy donut w 100% jest ich autorskim produktem.
Współpraca Dooti Donuts i grupy influencerów trwa od kilkunastu miesięcy. Marka wielokrotnie pojawiała się w filmach i czołowych projektach YouTuberów – m.in. jako sponsor zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie oraz utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.