W warszawskim centrum rozrywkowo-handlowych Atrium Targówek otwarto 99. sklep marki Dealz w Polsce oraz piekarnio-cukiernię Skalski.
Dealz zajmuje metraż o powierzchni 420 m2. Pepco Group marka zadebiutowała na polskim rynku 3,5 roku temu. Jest to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż. Propozycja marki obejmuje zarówno artykuły spożywcze, drogeryjne, jak i do dekoracji oraz wyposażenia domu, a także zabawki, narzędzia oraz asortyment dla zwierząt.
Piekarnio-cukiernia Skalski z kolei stanowi uzupełnienie oferty spożywczej Atrium Targówek. Polska marka działająca od 1959 roku oferuje wyroby cukiernicze, pieczywo i torty. W każdym sklepie na bieżąco wypiekane są wyroby z niemrożonego ciasta.
Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.