×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Pizza "Sukcesiliana" od Kizo podbija Polskę. Sprzedano ponad milion pudełek
Pizza od Kizo „Sukcesiliana” podbija Polskę/fot. materiały prasowe

Pizza "Sukcesiliana" od Kizo podbija Polskę. Sprzedano ponad milion pudełek

Autor: Magdalena Brzózka Data: 30 listopada 2022 15:33

Sygnowana przez popularnego rapera Kizo mrożona pizza „Sukcesiliana" w 5 miesięcy od premiery sprzedała się w liczbie ponad miliona pudełek.

Dotąd pizza „Sukcesiliana” dostępna była wyłącznie w sieci sklepów Żabka, ale 25 listopada br. marka mrożonej pizzy trafiła do wybranych sklepów Biedronka.

"Sukcesiliana" od Kizo podbija Polskę. Sprzedano ponad milion pudełek

Kizo to postać na polskiej scenie muzyczne. Wprowadzona późną wiosną do sieci sklepów Żabka pizza „Sukcesiliana” okazała się sukcesem, sprzedając się w liczbie ponad miliona pudełek. Każdy z wariantów „Sukcesiliany” jest inspirowany osobistymi preferencjami smakowymi Kizo.

Od 25 listopada br. dystrybucja marki „Sukcesiliana” została poszerzona o wybrane sklepy Biedronka. W Biedronce produkt będzie dostępny w dwóch wersjach smakowych – mięsnej EXTRA MEAT BBQ oraz ostrej DOUBLE HOT PEPPERONI. 

Ponad milion sprzedanych pudełek w pięć miesięcy lokuje polską odsłonę naszego projektu współprac z popularnymi raperami na jednym z czołowych miejsc w Europie. Duże powodzenie produktu wśród fanów Kizo i miłośników mrożonej pizzy sprawiło, że zdecydowaliśmy się na poszerzenie dystrybucji. Dzięki współpracy z siecią sklepów detalicznych Biedronka możemy spodziewać się, że „Sukcesiliana” będzie cieszyć się jeszcze większą popularnością. Już wkrótce ogłosimy coś specjalnego dla fanów pizzy od Kizo – mówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział UMG4BRANDS POLAND we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Za produkt odpowiada Freiberger Group i Spacerange. „Sukcesiliana” jest częścią międzynarodowego projektu Universal Music, który poza Polską jest realizowany już w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i USA, a już wkrótce obejmie kolejne kraje.

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz