Partnerzy portalu
Pokolenie Z stawia przed gastronomią ogromne wyzwania Pokolenie Z stawia przed branżą gastronomiczną ogromne wyzwania. / fot. unsplash

Pokolenie Z stawia przed gastronomią ogromne wyzwania

Pokolenie Z stawia przed branżą gastronomiczną ogromne wyzwania. Im lepiej jako szef kuchni poznasz ich nawyki i przyzwyczajenia, tym lepiej będziesz w stanie przygotować na nie swoje menu, komunikację i serwis - wyjaśnia Tomasz Grabski na unileverfoodsolutions.pl.

Autor: horecatrends.pl Data: 02 czerwca 2021 15:52

Według Wikipedii to wszyscy urodzeni między rokiem 1997 a 2012 r. Zdaniem Tomasza Grabskiego Pokolenie Z oczekuje świeżego menu z możliwością indywidualnych zmian oraz ciekawymi i pełnymi smakami. 

- Różnorodność i międzynarodowość są dla nich całkowicie normalne, dlatego  kuchnia międzynarodowa nie jest już niczym szczególnym. A zatem potrawy z całego świata również nie stanowią już unikalnej oferty. Do tego reagują bardzo pozytywnie na takie słowa, jak „świeży”, „bio” czy „ekologiczny”. Zdrowe odżywianie jest dla nich ważne, dlatego oferując potrawy na bazie roślin, z pewnością trafisz w ich gusta - tłumaczy Tomasz Grabski. 

Im taniej, tym lepiej

Ogromne znaczenie w wyborze restauracji przez pokolenie Z jest cena. Im tańsze dania znajdą się w menu, tym lepiej. Poza tym pokolenie Z kieruje się w swych wyborach poleceniami i komentarzami w mediach społecznościowych.

- Dodatkowo przedstawiciele tego pokolenia oczekują również, by restauracje i potrawy dobrze prezentowały się na Instagramie, a więc by można było się na ich tle odpowiednio sfotografować - dodaje Tomasz Grabski. 

Czytaj więcej na: unileverfoodsolutions.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.