Partnerzy portalu
Ralph Kamiński zaprasza na Bal w Maku Ralph Kamiński zaprasza ich na bal w McDonald's

Ralph Kamiński zaprasza na Bal w Maku

Autor: AW Data: 17 października 2022 10:43

Po kilku tygodniach od premiery swojego czwartego albumu Ralph Kamiński robi niespodziankę fanom i zaprasza ich na bal… w McDonald's.

Bal w Maku: Ralph Kamiński w McDonald's

Ralph Kamiński, jeden z najciekawszych artystów na polskiej scenie muzycznej, postanowił urządzić w nim własny bal. Aby wziąć udział w zabawie, niepotrzebne są żadne zaproszenia - na balu w Maku wszyscy są mile widziani. Wystarczy posiadać konto w aplikacji McDonald’s, żeby zyskać dostęp do koncertów nagranych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, przygotowanych specjalnie dla uczestników programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Użytkownicy, którzy zbiorą 1 punkt na swoim koncie i wymieniają go w aplikacji na filtr AR, będą mogli posłuchać 3 wybranych piosenek artysty (kolejno publikowanych w trakcie trwania kampanii) oraz zobaczyć jego występ na scenie, na jakiej dotąd nikt jeszcze nie występował.

Gdzie koncerty Ralpha Kamińskiego?

Jednak to nie koniec atrakcji. Dla głodnych prawdziwych muzycznych wrażeń, gospodarz balu wspólnie z McDonald’s zorganizuje również minitrasę koncertową po Polsce. Kameralne koncerty Ralpha Kamińskiego odbędą się w listopadzie tego roku, a konkretnie: 9.11 w Sosnowcu, 13.11 w Nowym Dworze Gdańskim, 15.11 we Włocławku oraz 20.11 w Andrychowie.

Jak zdobyć bilet na koncert Ralpha Kamińskiego?

Goście McDonald's będą mogli wygrać na nie bilet, biorąc udział w quizie, który ruszy już 26.10.2022 r. Szczegóły dotyczące akcji oraz dodatkowych niespodzianek przygotowanych z artystą, wkrótce zostaną opublikowane w aplikacji i na kanałach społecznościowych McDonald’s.

W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe, obejmujące aplikację, media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji 30-sekundowego spotu z udziałem artysty.

Bal w Maku: Kampania McDonald's

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Produkcję video powierzono Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę technologiczną aktywacji i social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz