Rodzeństwo Gaja i Jakub Kuroniowie zostali ambasadorami IV edycji kampanii: Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje. Jednym z elementów kampanii były warsztaty kulinarne przygotowane pod hasłem: Domówka u Kuroniów.
Związek Polskie Mięso organizuje kolejną odsłonę kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”. Jej tegoroczne hasło brzmi: Pewne jest jedno. Polskie mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie” Celem akcji jest propagowanie aktualnej wiedzy o polskim drobiu i polskiej wieprzowinie oraz obalanie mitów z nimi związanych. W ramach kampanii zorganizowano inspirujące spotkanie: Domówkę u Kuroniów.
– Sytuacja z jaką obecnie przyszło nam się zmierzyć, sprowokowała nas, abyśmy jako naród, oprócz dachu nad głową, zapewnili swoim gościom zza wschodniej granicy także innego rodzaju działania pomocowe. Dlatego Związek Polskie Mięso zmodyfikował formułę spotkania w ramach kampanii. Celem warsztatów stało się przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności do wykorzystywania przy przygotowywaniu smacznych, pożywnych, ale jednocześnie zdrowych potraw. Łatwych w przechowywaniu i rozdawaniu potrzebującym – mówi prezes Witold Choiński.
Gospodarzami Domówki byli ambasadorowie tegorocznej edycji kampanii rodzeństwo Grażyna (Gaja) i Jakub Kuroniowie. Podczas warsztatów pokazali, jak przygotować proste, oparte na tradycyjnych, rodzinnych recepturach posiłki, wykorzystujące polski drób i polską wieprzowinę oraz jak zrobić z nich weki.
Spotkanie miało również na celu popularyzację aktualnej wiedzy na temat polskiego drobiu i polskiej wieprzowiny. Przedstawiono wartości odżywcze i kulinarne mięs, obalono mity na temat ich szkodliwości. Goście otrzymali zbiór informacji dotyczących jakości i pochodzenia polskiego mięsa oraz poznali jego rolę w naszej codziennej diecie.
Gościem specjalnym Domówki u Kuroniów był Paweł Nastula – polski judoka, mistrz olimpijski z Atlanty z 1996 roku, dwukrotny mistrz świata, trzykrotny mistrz Europy oraz wielokrotny mistrz Polski.
Nie przegap najważniejszych wiadomości