Rusza Well.pl - nowy serwis w Grupie PTWP



horecatrends.pl - 18 listopada 2021 09:58


Well.pl to portal, który pisze o prestiżu i produktach premium, inspiruje i zachwyca estetyką, prezentuje jakość i piękno, na które warto wydawać pieniądze i w które warto inwestować, koncentruje się na świadomych i wartościowych wyborach, skierowany jest zarówno do kobiet jak i do mężczyzn, pozwala odpocząć od medialnych burz i natłoku informacji, pokazuje lepszą stronę życia.

Well.pl powstał w odpowiedzi na rosnącą świadomość konsumentów dóbr premium oraz kształtujące się na jej podstawie trendy związane z ideą LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability, czyli na zdrowym i odpowiedzialnym stylu życia), a także nową erą luksusu i zwróceniem uwagi odbiorców w stronę zrównoważonych marek.

Well.pl: Nowy portal PTWP

W ramach portalu prowadzone są działy: styl, (moda, uroda), home&garden (dom, ogród, design), art&culture (film, sztuka, muzyka, książki, popkultura), life (food&drink, travel, moto, wellness, good life) oraz ludzie. Na łamach Well.pl czytelnicy znajdą przekrojowe materiały dziennikarskie, rankingi (inspirujących) miejsc i produktów luksusowych oraz autorskie wywiady.

Redaktor naczelną portalu jest Aleksandra Nagel od lat działająca w segmencie lifestyle’owym m.in. w portalach Kobieta.pl, SO Magazyn, WP Kobieta, VU MAG. W pracy redakcyjnej wspierają ją Jakub Rusak, dziennikarz związany wcześniej z CKM, Playboy, Esquire czy naTemat.pl oraz Gabriela Biega, dziennikarka lifestyle, która doświadczenie zdobywała w redakcjach Kobieta.pl i Gazeta.pl. Treści dostarczać będą również doświadczeni dziennikarze innych serwisów PTWP.

– Tworząc Well.pl, myśleliśmy o oddechu od codzienności, spokoju i harmonii, o dobrym stylu życia, w który warto inwestować i którego tak bardzo w dzisiejszych czasach potrzebujemy. To miejsce ma być jak wizyta w SPA, relaksująca podróż czy wizyta w galerii sztuki. Well.pl pozwala odpocząć, pobudza wyobraźnię i poszerza horyzonty. Myślę, że nazwa serwisu idealnie pasuje, do tego, co w nim znajdziecie – mówi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna Well.pl.

– Wchodzimy w nowy obszar tematyczny z projektem, który pomimo że jest zupełnie inny od naszych dotychczasowych serwisów, to świetnie wpisuje się w portfolio Grupy PTWP. Miesięcznie docieramy do 8 mln użytkowników, w większości osób zajmujących stanowiska managerskie, które na co dzień korzystają ze specjalistycznych informacji dostarczanych przez dziennikarzy naszych branżowych serwisów – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP. – Teraz chcemy zaprosić naszych czytelników do korzystania ze źródła informacji o tym, co interesujące i wartościowe, jeśli chodzi o styl życia, wypoczynek, sztukę, rozrywkę ale także możliwości inwestycyjne – dodaje.

Grupa PTWP jest wydawcą portali: wnp.pl, farmer.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, propertynews.pl, propertydesign.pl, portalsamorzadowy.pl oraz organizatorem spotkań biznesowych, na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym. Miesięcznie serwisy internetowe Grupy PTWP odwiedza ponad 8 milionów użytkowników, a około 280 tysięcy osób subskrybuje jej branżowe newslettery.