Haribo chce rozwijać koncept sklepów firmowych, w których będzie można kupić słodycze i asortyment non-food marki. Pierwszy taki lokal powstał w Factory Ursus w Warszawie. Są zapowiedzi kolejnych takich placówek w Polsce.
Haribo w środę (24 sierpnia) otworzyło sklep firmowy w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus.
- Postanowiliśmy, że potrzebujemy takiego konceptu - miejsca, gdzie nasi lojalni konsumenci będą mogli w pełni, wszystkimi zmysłami odczuwać markę Haribo. Mam nadzieję, że po jakim czasie będzie to nasza druga noga biznesowa - mówi Wiesław Piątek, prezes Haribo Polska.
Sklep Haribo podzielono na kilka stref tematycznych. Ważną częścią sklepu jest strefa pick & mix, w której można samemu skomponować własną mieszankę żelków. Cena to 26,99 zł za kubek. Oprócz miksu różnorodnych produktów food, w sklepie zakupić można także gadżety non-food m.in. maskotki, ręczniki, kubki, torby czy foremki do wypieków i lodu.
Czytaj więcej Co można kupić w sklepie Haribo? [ZDJĘCIA]
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.