Partnerzy portalu
Ruszyło Forum Rynku Spożywczego i Handlu Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwudniowa konferencja z udziałem topowych menadżerów i ekspertów/fot. PTWP

Ruszyło Forum Rynku Spożywczego i Handlu

W poniedziałek 8 listopada o godz. 9.00 w Hotelu Grand Sheraton w Warszawie ruszyło Forum Rynku Spożywczego i Handlu - dwudniowa konferencja z udziałem topowych menadżerów i ekspertów - z branży spożywczej, handlowej i HoReCa.

Autor: www.horecatrends.pl/ www.portalspozywczy.pl Data: 05 listopada 2021 10:24

Forum Rynku Spożywczego i Handlu na przestrzeni lat stało się największą konferencją poświęconą sektorowi spożywczemu, handlowemu i HoReCa w Polsce.

W dyskusjach wiele miejsca poświęcamy temu, co najbardziej dzisiaj redefiniuje sektor – nowym technologiom, start-upom, trendom kulinarnym i tendencjom prozdrowotnym także markom, konsumentom i kanałom sprzedaży – wszystko z dynamiczną zmianą w tle, która nabiera na sile z każdym rokiem.

 Zobacz zakres tematyczny konferencji i potwierdzonych uczestników:

8 listopada 2021 r. | Inauguracja 9.00-11.00 |
Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo  
Ekologicznie = ekonomicznie? Produkcja i produkty w zgodzie z naturą i zero waste 
Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej? 
Czego nauczyła nas pandemia? Odrobione lekcje firm  
Krajowy Plan Odbudowy, Polski Ład i inne legislacyjne rozwiązania – jaki mają wpływ na biznes spożywczy? 
Drożejące surowce i wyższe opłaty + Zielony Ład. Koniec epoki zwiększania wolumenów? 
Opłata cukrowa, podatek od handlu, reklam i opakowań a rentowność firm  
Nowe opakowania. System kaucyjno-depozytowy rewolucją dla firm spożywczych 
 
Rozmowa 1:1 
Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu, Credit Agricole Bank Polska SA 
Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, dlahandlu.pl 
 
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:  
Michal Czerwinski, CEO, Purella  
Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel 
Kacper Nosarzewski, członek zarządu, Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością, partner, 4CF 
Mikołaj Piaskowski, counsel, Baker McKenzie 
Iwona Piasta, członek zarządu, dyrektor Generalna BU Food, Grupa Maspex Sp. z o.o. 
Marek Sumiła, dyrektor zarządzający, Danone i Żywiec Zdrój w Polsce 
Moderacja:  
Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, dlahandlu.pl 
 
Prezentacja opakowań w technologii VR
Rafi Albo, Global Creative Director & Head of Connected Packaging, CCL Label 

8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00 | 
Eksportowa swoboda a polskie sukcesy. Pandemia okazją dla przygotowanych  
Pandemia nie zahamowała apetytu eksporterów. Najbardziej perspektywiczne kierunki sprzedaży 
Protekcjonistyczne zaczepki – skala problemu i oczekiwane reakcje polityków 
Trzy kwartały o brexicie. Praca w erze ceł i nowych kosztów 
Polskie regulacje a produkcja żywności za granicą. Podatki i opłaty wpłyną na konkurencyjność firm na rynku zewnętrznym? 
USA, Azja, Afryka – eksportowy „dream” czy realne plany polskich eksporterów? 
 
Prezentacja:  
Pandemia nie zahamowała apetytu eksporterów. Najbardziej perspektywiczne kierunki sprzedaży. 
Jakub Olipra, starszy ekonomista, Credit Agricole Bank Polska SA 
 
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:  
Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, SM Mlekpol 
Jan Kolański, prezes, Colian 
Jakub Olipra, starszy ekonomista, Credit Agricole Bank Polska SA  
Monika Piątkowska, prezydent, Izba Gospodarcza Handlowców, Przetwórców Zbóż i Producentów Pasz 
Krzysztof Urbanek, dyrektor handlowy, Bracia Urbanek 
Karolina Zajezierska, dyrektor komercyjna, Nowel Sp. z o.o. 
Marcin Zieliński, dyrektor ds. rozwoju, Makarony Polskie SA 
Moderacja:  
Adam Tubilewicz, zastępca redaktora naczelnego, portalspozywczy.pl  
 
8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00 | 
Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi  
Automatyzacja i robotyzacja – must have branży spożywczej 
Niskie zużycie energii, odzysk chłodu/ciepła, biogaz, fotowoltaika – ekologiczne inwestycje w zakładach 
Jak mądrze oszczędzać na ekologii? 
Nowe zasady produkcji a zmiany w produktach i opakowaniach 
Sztuczna inteligencja i digitalizacja w zakładach spożywczych 
Nowe technologie dla nowych pracowników. Jak zmiany w zakładach przekładają się na potrzeby kadrowe firm? 
Sprawniej, szybciej, wydajniej – rola logistyki wewnętrznej 
 
Prezentacja
Karol Krowiak, Menager Rozwoju Rynku FMCG, Region Europa Środkowo-Wschodnia, Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.) 
 
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:  
Zbigniew Groszyk, wiceprezes zarządu, SM Mlekpol 
Sylwia Jurys, dyrektor zarządzający regionu: kraje Nordyckie, Polska, Rosja, SIG Combibloc 
Piotr Kasperuk, Business Development Director Poland, Czech Republic, Hungary & Slovakia, CCL Label 
Ireneusz Kozber, dyrektor logistyki, PPHU Millano Sp. z o.o.  
Karol Krowiak, Menager Rozwoju Rynku FMCG, Region Europa Środkowo-Wschodnia, Mitsubishi Electric 
Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu, Pamapol SA 
Jacek Punda, Senior Account Manager, Infor 
Kamil Rabenda, prezes, Soligrano 
Moderacja:  
Jacek Ziarno, redaktor naczelny, Magazyn Gospodarczy Nowy Przemysł 
 
8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00 |
Konsolidacja: Postpandemiczny rachunek zysków i strat  
Czy dopiero 2022 przyniesie ożywienie w fuzjach i przejęciach? 
Nieoczywiste przejęcia. Jakich ruchów nie spodziewa się rynek? 
Gracze spoza UE zainteresowani polskim rynkiem żywności – dlaczego? 
Polskie firmy a ekspansja zagraniczna – jakie kierunki? Wyzwania 
Firmy rodzinne – kiedy nastąpi konsolidacyjny boom? 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.