Selzer jako kategoria alkoholowa podbił właśnie serca Amerykanów i wkracza teraz na nasz rynek. Do detalu wprowadziła do spółka Jantoń. Czy nowy alkoholowy trend przekona Polaków?
Seltzer Cool Wave firmy Jantoń wyróżnia oryginalna receptura, łącząca lekko słonawą musującą wodę z alkoholem i owocową nutą. Produkt będzie dostępny w trzech smakach: mango, limonka i grapefruit.
- Rozbudowując portfolio produktowe, śledzimy światowe trendy w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzana przez nas marka Cool Wave z kategorii seltzer nie tylko doskonale wpisuje się w nurt lekkich alkoholi smakowych, ale także odpowiada na potrzeby współczesnego konsumenta – aktywnego, starającego się ograniczać liczbę kalorii w diecie i lubiącego być zaskakiwanym – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu firmy Jantoń.
Czy seltzer podbije serca Polaków?
Więcej na www.portalspozywczy.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości