Środowisko muzyki klasycznej krytykuje spot McDonald’s



Nowy Marketing - 28 kwietnia 2021 12:23


Do sieci trafił nowy spot sieci McDonald’s promujący burgery WieśMac z Operą Narodową w tle. Reklama oburzyła środowisko kultury wysokiej.

 

W reklamie McDonald's para narzeczonych po wizycie z rodzicami bohaterki w filharmonii, wraca samochodem, komentując „sztywny” charakter spotkania. W pewnym momencie, gdy obie pary ponownie spotykają się pod restauracją sieci McDonald’s, okazuje się, że rodzice – wbrew przekonaniu młodych – lubią nie tylko muzykę klasyczną, ale także rozrywkową.

{youtube;HEBQm7Q4ai4&t=29s}

Po emisji  spotu wiele internautów zarzuciło marce McDonald’s „utrwalanie szkodliwych stereotypów” dotyczących muzyki klasycznej. W efekcie komentarze pod reklamą na YouTubie zostały wyłączone.

{fb;https://www.facebook.com/blogerka.klasycznie.muzyczna/posts/305030404314378}