Partnerzy portalu
Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany ruch za 2 mld USD fot. materiały prasowe

Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany ruch za 2 mld USD

- W czwartym odcinku ósmego sezonu kultowego serialu "Gra o tron" pojawił się kubek z logo znanej kawiarnianej sieciówki Starbucks. Internet wrzał wytykając producentom serialu wpadkę...Okazało się, że ta pomyłka to chwyt reklamowy wart 2 mld dolarów - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl.

Autor: www.wirtualnemedia.pl Data: 09 maja 2019 09:58

Jak informuje serwis wirtualnemedia.pl, pojawienie się kubka z logo Starbucks w „Grze o tron” nie mogło być przypadkowe - przy tak wielkiej produkcji pracuje zbyt wiele osób, które odpowiadają za najdrobniejsze szczegóły.

Zdaniem ekspertów z polskich agencji marketingowych to przemyślany ruch, do którego żadna ze stron oficjalnie się nie przyzna. Brawa należą się pomysłodawcom tego projektu, bo dwie masowe marki wspólnie wygenerowały spory medialny szum, wart dziś dziesiątki milionów dolarów. Teraz setki ludzi z własnej woli rozmawia o marce, co ma dużo większy wpływ na wizerunek niż płatna reklama.

Więcej czytaj na www.wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Użutkownik

    Czy ten cały Starbucs oferuje jakąś wyjątkową tą kawę? Nie ma dziwne, że mają tak drogo.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.