Raper Kizo i Universal Music Poland stworzyli pizzę „Sukcesiliana”. Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec.
Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumam, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań MY TO SUKCES, czy pojedynkami w Fame MMA. Teraz na zaproszenie Universal Music Poland i firmy Freiberger Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także na pizzy.
– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów - odnosi się do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą, kariera Kizo – zapewnia Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.
Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Ogromny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w naszym kraju. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji a w planach są kolejne kraje – mówi Likus.
UNIVERSAL PIZZA KIZO PRESS 2.jpg
„Sukcesiliana” to mrożona pizza, dostępna w dwóch wersjach – wegetariańskiej EXTRA CHEESE i mięsnej EXTRA MEAT BBQ.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.
Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska.
Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022
Aktywności promocyjne obejmują spoty digitalowe, działania influencerskie, komunikację w mediach społecznościowych i działania PR. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25.05.2022
Sukcesiliana w Żabce dostępna jest w cenie 13,99 zł za opakowanie 470 g.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.