Partnerzy portalu
Sukcesiliana rapera Kizo w Żabce. Ile kosztuje? „Sukcesiliana” to nowa marka pizzy stworzona przez Universal Music Poland wspólnie z raperem Kizo/fot. materiały prasowe

Sukcesiliana rapera Kizo w Żabce. Ile kosztuje?

Autor: MB Data: 23 maja 2022 15:04

Raper Kizo i Universal Music Poland stworzyli pizzę „Sukcesiliana”. Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec.

  • Raper Kizo wraz z Universal Music Poland, brandem MyToSukces oraz producentem mrożonej żywności Freiberger Group - stworzyli pizzę „Sukcesiliana”.
  • To pierwsza dostępna w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową.
  • „Sukcesiliana” to pizza dostępna w dwóch wariantach – BIG CHEESE i EXTRA MEAT BBQ - dostępna będzie w sieci Żabka od 25 maja.

Sukcesiliana - pizza rapera Kizo i Universal Music Poland

Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumam, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań MY TO SUKCES, czy pojedynkami w Fame MMA. Teraz na zaproszenie Universal Music Poland i firmy Freiberger Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także na pizzy.

– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów - odnosi się do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą, kariera Kizo – zapewnia Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.

Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Ogromny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w naszym kraju. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji a w planach są kolejne kraje – mówi Likus.

UNIVERSAL PIZZA KIZO PRESS 2.jpg

„Sukcesiliana” to mrożona pizza, dostępna w dwóch wersjach – wegetariańskiej EXTRA CHEESE i mięsnej EXTRA MEAT BBQ. 

–  Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. 

Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022

Sukcesiliana w Żabce. Jaka cena?

Aktywności promocyjne obejmują spoty digitalowe, działania influencerskie, komunikację w mediach społecznościowych i działania PR. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25.05.2022

Sukcesiliana w Żabce dostępna jest w cenie 13,99 zł za opakowanie 470 g.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz