McDonald’s Polska przygotował dla magazynu "Vogue Polska" specjalną sesję zdjęciową z zimową kolekcją tzw. Drwalogiftów. Swetry można zdobyć za punkty w programie lojalnościowym "Moje M Nagrody" w aplikacji McDonald's - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl.
Sieć fast food McDonald's we współpracy z fotografem Marcinem Kempskim i stylistą Michałem Koszkiem przygotował sesję zdjęciową dla „Vogue Polska”.
Kluczową rolę w stylizacjach odgrywają swetry w odważne, fantazyjne wzory, w których połączono charakterystyczne dla McDonald's odcienie złocistego żółtego z karmelem, czerwienią i różem - informuje www.wirtualnemedia.pl.
Przypomnijmy, że McDonald’s wypuścił kilka dropów Drwalogiftów nawiązujących do słynnej kanapki - Burgera Drwala, która pojawia się w ofercie zimą. W kolekcji znalazły się swetry w kilku różnych wzorach, bazujących na geometrii, połączeniu kilku barw i sznycie retro, czapki, szaliki, koce, a także kłębek włóczki, z którego można samemu stworzyć podobny model.
Aby zdobyć swetry z sesji zdjęciowej w "Vogue Polska", trzeba uczestniczyć w programie lojalnościowym MojeM Nagrody. Należy ściągnąć aplikację McDonald’s i zbierać punkty za każde zamówienie. Potem punkty można wymieniać na nagrody - wśród nich są swetry z zimowej kolekcji Drwalogiftów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.