Jeśli planujecie zakup Thermomixa, jednak 5995 zł to za duża kwota na inwestycję? Firma Vorwerk szykuje w Polsce czasową promocję... - informuje www.telepolis.pl.
Inlacja dopadła również Thermomixa. Chociaż robot kuchenny już nie należał do urządzeń tanich, to jego cena wzrosła o 250 zł do 5995 zł. Firma Vorwerk zapowiada w Polsce promocję, dzięki której zakup Thermomixa będzie łatwiejszy.
Telepolis.pl informuje, że w najbliższych dniach Vorwerk Polska uruchomi promocję, w ramach której każdy będzie mógł kupić Thermomixa w ratach 0 procent. Oferta podobno ma zostać uruchomiona 10 marca i ma potrwać do 26 marca. Do wyboru będą dwa warianty promocji: 10 rat 0 procent lub 20 rat 0 procent. Oznacza to kolejno ratę około 600 lub 300 zł miesięcznie.
Thermomix cieszy się w Polsce ogromną popularnością. W 2022 roku kupiliśmy w sumie 246 707 urządzeń i to nawet pomimo stosunkowo wysokiej ceny, wynoszącej na tamten czas aż 5745 zł. Plasujemy się w czołówce krajów europejskich pod względem sprzedaży robota.
Jak mówił dla portalspozywczy.pl Marek Myślicki, Chief Growth Officer w Stor9: Fenomen Thermomixa polega na dobrze zbudowanym mechanizmie sprzedaży bezpośredniej jak i obietnicy dołączenia do ekskluzywnego klubu posiadaczy/posiadaczek sprzętu, który diametralnie odmieni jakość ich życia.
Thermomix to już nie tylko produkt, robot kuchenny. To swego rodzaju zjawisko społeczne - dowodem na to jest "dyskuja" w sieci, jaką od lat prowadzą "zwolennicy" i "przeciwnicy" tego drogiego robota kuchannego. Na czym polega ten fenomen?
Urządzenie warte kilka tysięcy złotych jest swoistym manifestem statusu – tak jak kiedyś drogie ekspresy do kawy zanim pojawiły się kapsułkowe odpowiedniki. Podobnym fenomenem był w latach 90-tych ubiegłego wieku odkurzacz Rainbow, który łącząc w sobie kilka funkcji był jednocześnie wyznaczkimiem pewnego statusu właścicieli mieszkania w którym się znajdował - mówi Marek Myślicki, Chief Growth Officer.
Jego zdaniem to właśnie mix powyższych czynników zdaje się mieć decydujący wpływ na decyzje zakupową wielu osób. Operując w sprzedaży bezpośredniej, w której reprezentanci handlowi pozyskują klientów głownie poprzez sieć znajomych i ich poleceń, marce udało zbudować się mocną pozycję jako urządzenie premium jednocześnie będące bliżej swoich użytkowników.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.