Partner portalu
Too Good To Go na Internetowym FRSiH: Przez pandemię ludzie zaczęli bardziej szanować jedzenie Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce, w trakcie debaty #HorecaTrendsTalks: Quo vadis, polska gastronomio? podczas w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu, fot. PTWP

Too Good To Go na Internetowym FRSiH: Przez pandemię ludzie zaczęli bardziej szanować jedzenie

– Przez pandemię ludzie zaczęli więcej gotować. Wzrosły ceny żywności i ludzie zaczęli bardziej szanować jedzenie i ono się mniej marnuje – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce, w trakcie debaty #HorecaTrendsTalks: Quo vadis, polska gastronomio? podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 20 listopada 2020 08:59

W pierwszej części debaty Anna Kurnatowska opowiedziała o wsparciu gastronomii przez Too Good To Go.

– Nasza działalność opiera się na tym, żeby walczyć ze stratami, a jednocześnie wspierać gastronomię. W dobie pandemii jesteśmy dla wielu biznesów dodatkową poduszką bezpieczeństwa. Teraz podczas drugiej fali zwiększa się ilość naszych partnerów, którzy widzą, że pomagamy im i kawiarnie mogą produkować np. kanapki czy ciasta i przekazać dalej przez aplikację do użytkowników. Przez pandemię ludzie zaczęli więcej gotować. Wzrosły ceny żywności i ludzie zaczęli bardziej szanować jedzenie i ono się mniej marnuje – oceniła Country Manager Too Good To Go w Polsce.

– Widzimy także zmiany w gastronomii. Są zmniejszone karty, także widać, że i w gastronomii jedzenie się jeszcze bardziej szanuje. Obecnie mamy ponad 2000 partnerów i ta liczba cały czas rośnie. Trend walki z marnowaniem jedzenia jest od kilku lat na topie. Od czasów pandemii mówi się o tym jeszcze więcej – kontynuowała.

– Jesteśmy obecni także w sklepach, warzywniakach, u producentów, u których marnuje się prawie 30 procent żywności, bo oni też zostali dotknięci przez pandemię. Dzień przed zamknięciem widzieliśmy, jak olbrzymie było zainteresowanie, bo restauracje wyprzedawały jedzenie i restauracje, które zamykają się, mogą wyprzedawać. Cieszymy się, że możemy pomóc gastronomii – dodała Anna Kurnatowska.

W dalszej części debaty Country Manager Too Good To Go w Polsce zaapelowała o zamawianie jedzenia z restauracji.

– Z mojej strony dodam, że wierzę w solidarność ludzi. I jest to odczuwalne nie tylko dla nas jako ludzi z branży, ale i konsumentów, że zamawiamy i odbieramy jedzenie na wynos. Wszyscy chcemy iść do przodu, pomimo że czasy są trudne i nie wiemy, jak to będzie dalej wyglądać. Staramy się pomagać i promować gastronomię przez naszą aplikację – powiedziała na zakończenie debaty.

Czytaj również: #HorecaTrendsTalks: Quo vadis, polska gastronomio? (relacja + zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.