- Polscy konsumenci i smakosze z roku na rok są coraz bardziej świadomi tego, co piją. Zwykła wódka z colą nie jest już modna. Trend na rynku koktajli i alkoholi idzie bardziej w kierunku souerów, świeżych, orzeźwiających, własnych kompozycji "radlerowych - mówi Damian Osiński, menedżer warszawskiego lokalu Cud nad Wisłą.
Co i jak piją Polacy?
- O dziwo, obok tzw. souerów, nadal mohito cieszy się dużą popularnością i to mimo tego, że staramy się edukować gości, że na bazie mięty i rumu, istnieje cała masa innych kompozycji - mówi Damian Osiński.
Czy era starych dobrych shotów już minęła?
- Shoty nadal mają swoich stałych zwolenników, jednak z roku na rok ich liczba spada. Myślę, że dzieje się tak ze względu na to, że goście po prostu chcą się delektować tym, co mają w kubeczkach - dodaje.
Cud nad Wisłą w 2018 r. świętuje swoje 9. urodziny. Lokal od lat kusi swoją lokalizacją oraz ofertą koktajlową ale i kulturalną, która przyciąga gości nad Wisłę.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.