Partnerzy portalu
Walentynki w Polsce: 60 proc. par preferuje wyjścia do restauracji i kawiarni fot. unsplash.com

Walentynki w Polsce: 60 proc. par preferuje wyjścia do restauracji i kawiarni

Udane Walentynki? Przedstawiamy sprawdzone sposoby Polaków i miejsca, w których wizyta daje najwięcej radości.

Autor: Horecatrends.pl Data: 12 lutego 2019 11:13

Polacy średnio co czwarte wyjście w swoim wolnym czasie spędzają w towarzystwie swojego partnera lub partnerki. Jednocześnie spędzanie czasu ze swoją „drugą połówką” przynosi nam mniej radości niż inne aktywności towarzyskie, takie jak chociażby spotkania z przyjaciółmi.

Ten ciekawy wniosek jest wynikiem międzynarodowego badania przeprowadzonego przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants na grupie 40 000 respondentów w 8 krajach na świecie, w tym w Polsce. W badaniu przeanalizowano zachowania par deklarujących wysoki poziom zadowolenia ze spędzania ze sobą wolnego czasu. Dzięki analizie wiemy, co możemy zrobić, by nasze wyjścia z ukochanymi dawały nam więcej satysfakcji i zadowolenia oraz w jakie miejsca wybrać się, by nasze Walentynki były udane.

Z badania wynika, że w Polsce pary preferują wyjścia do restauracji i kawiarni - niemal 60% respondentów tak spędza wolny czas razem. Na drugim miejscu znalazły się hotele i SPA preferowane przez 17% związków.

W badaniu konsultanci OC&C przygotowali ranking restauracji i kawiarni oraz hoteli i SPA prezentujący listę miejsc, w których czerpiemy najwięcej radości z bycia razem:

1. W rankingu restauracji i kawiarni liderem jest sieć Pijalni Czekolady Wedel z wynikiem 74 punktów na 100 możliwych do uzyskania. Na drugim miejscu podium znalazła się sieć cukierni Blikle (69 punktów), a pierwszą trójkę zamyka sieć kawiarni Starbucks (68 punktów).

2. W rankingu hoteli i SPA najwięcej radości gościom dostarcza sieć hoteli Hilton z wynikiem 79 punktów i przewagą 4 punktów do znajdującej się na drugim miejscu sieci Holiday Inn. Ranking trzech topowych marek w tej kategorii zamyka sieć hoteli & SPA Diament (74 punkty).

Badanie firmy doradczej OC&C pokazuje też, że im więcej zaangażowania i wysiłku włożymy w zorganizowanie wspólnego wyjścia, tym więcej satysfakcji i radości z niego czerpiemy. Co istotne, najszczęśliwsze pary poszukują doświadczeń zamiast koncentrować się na najniższej cenie!

Pary o niższym poziomie zadowolenia ze spędzania wspólnego czasu są w 89% przypadków motywowane poszukiwaniem wygodnych rozwiązań lub okazji cenowej. Z kolei tylko 19% szczęśliwych par wykazało tendencję w kierunku poszukiwania najlepszych okazji cenowych na wyjścia z partnerem. Dla porównania aż 73% szczęśliwych par wyraziło silną preferencję dla stwierdzenia „Jestem gotowy zapłacić więcej za lepsze doświadczenia”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.